Gryfino 12.08.2018
ZAPYTANIE OFERTOWE
na wykonanie robót związanych z rozbudową, dostawą i uruchomieniem systemu monitoringu ochrony przeciwpożarowej zgodnie z dokumentacją „ Przebudowa budynku na potrzeby PSOUU – koło w Gryfinie – dział instalacje elektryczne wewnętrzne piętro” w budynku przy ul. Szczecińskiej 33
I.
INWESTOR/ZAMAWIAJĄCY
Dane Firmy ;
Adres Inwestora/ Zamawiającego
Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Gryfinie ul. Szczecińska 33 74-100 Gryfino
tel./ fax:+48 91 415 2014
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
adres strony internetowej Inwestora/Zamawiającego:www.psouugryfino.org.pl
Dane osoby kontaktowej:
Elżbieta Wiśniewska – przewodnicząca Zarządu Koła
tel./ fax:+48 91 415 2014 lub 607 942 092
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
II
TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA
POSTANOWIENIA OGÓLNE
1.
Inwestor/Zamawiający wszczyna postępowanie w trybie Zapytania ofertowego zgodnego z zasadą konkurencyjności.
Zamówienie będzie udzielone w trybie Postępowania ofertowego.
Inwestor/Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji.
2.
Do niniejszego zapytania ofertowego nie mają zastosowania przepisy Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych dlatego nie jest możliwe stosowanie
środków odwoławczych określonych w tej Ustawie.
3.
Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
4.
Inwestor/Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
5.
Inwestor/Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
6.
Inwestor/Zamawiający zastrzega sobie możliwość, przed upływem terminu do składania ofert:
zmiany zapytania ofertowego bez podania przyczyny oraz do unieważnienia postępowania w każdym czasie bez podania przyczyny.
7.
W przypadku unieważnienia postępowania, Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Inwestora/Zamawiającego.
8.
Zapytanie ofertowe nie zostało zamieszczone w Bazie Konkurencyjności.
9.
Inwestor/Zamawiający informuje, że przez sformułowane „Wykonawca rozumie osobę fizyczną, osobę prawną albo jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, która oferuje określone produkty lub usługi na rynku lub zawarła umowę w
sprawie realizacji zamówienia publicznego będącego efektem działań podejmowanych przez Inwestora/Zamawiającego.
10.
Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Wskazanie zakresu zamówienia, który Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom
powinno nastąpić oświadczeniem Wykonawcy znajdującym się na druku Formularza ofertyoraz zgodnie z procedurami zawartymi we
wzorze umowy załącznik nr 7.
11.
Inwestor/Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia wykonawcy wyłonionemu w postępowaniu zamówień uzupełniających, w wysokości nieprzekraczającej 20% wartości zamówienia określonej w umowie zawartej z Wykonawcą, o ile te zamówienia są zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. W takim przypadku Inwestor/Zamawiający będzie realizował zamówienia uzupełniające na podstawie odrębnego zlecenia oraz podpisze w tym zakresie stosowny aneks do umowy.
Natomiast Wykonawca zobowiązany będzie do wyceny uzupełniającego zamówienia na podstawie zapisów wynikających ze wzoru umowy.
12.
Inwestor/Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia Wybranemu Wykonawcy zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczających 20% wartości realizowanego zamówienia , niezbędnych do jego prawidłowego wykonania. W takim przypadku Inwestor/Zamawiający będzie realizował zamówienia dodatkowe na podstawie odrębnego zlecenia oraz podpisze w tym zakresie stosowny aneks do umowy. Natomiast Wykonawca zobowiązany będzie do wyceny dodatkowego zamówieniana podstawie cen i składników cenotwórczych z oferty podstawowej a w przypadku ich braku wg cen rynkowych zatwierdzonych przez Inwestora/Zamawiającego.
13.
Inwestor/Zamawiający dopuszcza również możliwość ograniczenia zakresu robót Wykonawcy w następujących przypadkach-jeśli zaproponowana cena ofertowa za pewien kompleksowy zakres robót okaże się znacząco wyższa od odpowiadającym
im cenom z ofert innych Wykonawców biorących udział w tym postepowaniu;
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Wykonanie robót związanych z rozbudową, dostawą i uruchomieniem systemu monitoringu ochrony przeciwpożarowej zgodnie z dokumentacją „ Przebudowa budynku na potrzeby PSOUU – koło w Gryfinie – dział instalacje elektryczne wewnętrzne piętro” w budynku przy ul. Szczecińskiej 33
1.
Wynagrodzenie za przedmiot umowy;
Cena oferty musi być kompletna, jednoznaczna i ostateczna. Wykonawca kalkuluje cenę
na podstawie otrzymanej dokumentacji projektowej i wzoru umowy. Skalkulowana cena musi obejmować pełny zakres robót niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy w zakresie na który Oferent składa ofertę.
Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z:
a)
warunkami określonymi w niniejszym zapytaniu,
b)
projektem budowlanym i pozwoleniem na budowę,
c)
obowiązującymi normami, przepisami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej,
d)
umową
2.
Wykonawca odpowiada za koordynację prac objętych umową i utrzymanie porządku na terenie budowy.
3.
Wykonawca zobowiązany będzie do ścisłej współpracy z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego.
Wykonawca po zakończeniu budowy opracuje dokumentację powykonawczą w oprawionych,
opisanych i zaopatrzonych w spis treści 2 egzemplarzach (w tym 1 oryginał.), w skład której wejdą m.in.:
• dziennik budowy,
• oświadczenie Kierownika budowy/ Inspektora Nadzoru Budowlanego,
• aktualne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie,
• deklaracje zgodności, certyfikaty, atesty higieniczne, aprobaty techniczne na wbudowane materiały,
•protokoły badań i prób oraz uzgodnień
4.
Przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest stosować wyroby budowlane wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami odrębnymi (art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane). Dokumenty potwierdzające wprowadzenie do obrotu należy przedstawić w trakcie realizacji, a komplet przekazać przed odbiorem końcowym.
5.
Gwarancja:
1)
Wykonawca udziela Inwestorowi/Zamawiającemu min. 36-miesięcznej gwarancji.
Okres gwarancji rozpoczyna się z dniem podpisania protokołu odbioru końcowego robót.
2)
Wykonawca udziela Inwestorowi/Zamawiającemu min. 36 -miesięcznej rękojmi.
Termin liczony będzie od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót.
IV. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
1.
Termin wykonania i odbioru robót:
I
1)
planowany termin rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia w ciągu 4 dni od dnia podpisania umowy natomiast termin zakończenia przedmiotu umowy do 30.09.2018r.
2)
Za termin zakończenia umowy strony przyjmują datę podpisania protokołu odbioru końcowego, zakładając, że: Inwestor/Zamawiający w ciągu 14 dni od otrzymania
zawiadomienia o zakończeniu robót dokona czynności odbiorowych i sporządzi protokół,
- czas czynności odbiorowych może zostać wydłużony, jeżeli Wykonawca nie
dostarczy wymaganych dokumentów lub będą one niekompletne.
3)
Inwestor/Zamawiający przewiduje możliwość wcześniejszego zakończenia przedmiotu
umowy,
4)
Inwestor/Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu
umowy zgodnie z postanowieniami działu XIX niniejszego zapytania ofertowego.
5)
Strony postanawiają że przedmiotem odbioru końcowego będzie przedmiot umowy wykonany bez jakichkolwiek wad lub usterek. W przypadku stwierdzenia wad lub
usterekw toku odbioru,Inwestor/Zamawiającyjest uprawniony do:
a)
odmowy odbioru przedmiotu zamówienia i wyznaczenia Wykonawcy terminu na
usunięcie stwierdzonych podczas odbioru usterek i wad,
b)
powierzenia na koszt Wykonawcy usunięcia wad i usterek osobie trzeciej.
6)
odbiór końcowy przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie protokołu końcowego odbioru robót.
V. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT
1.
Ofertę należy przygotować zgodnie z zapytaniem ofertowym.
Oferent ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
2.
Do oferty należy załączyć dokumenty określone w pkt. XV zapytania.
3.
Wartość oferty musi zostać przedstawiona w PLN jako wartość netto i wartość brutto i wynikać z dołączonego kosztorysu ofertowego wykonanego na podstawie otrzymanego projektu budowlanego.
4.
Wartość oferty należy wyrazić w jednostkach pieniężnych z dokładnością dwóch miejsc po przecinku.
5.
Wartość oferty będzie obowiązywała przez cały okres związania ofertą i będzie wiążąca dla zawieranej umowy.
VI
TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
1.
Termin ważności oferty do 30.09.2018 r.
VII .
MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
1.
Oferty należy składać osobiście w siedzibie Inwestora/Zamawiającego
VIII.
TERMIN I MIEJSCE OTWARCIA OFERT
1.
18.08.20 18 o godz. 12:00 w siedzibie Inwestora/Zamawiającego
2.
Oferty złożone po terminie wskazanym w zapytaniu ofertowym nie będą rozpatrywane.
3.
W toku badania i oceny ofert Inwestor/Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
4.
W przypadku braku oświadczeń lub dokumentów wykonawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia, w przypadku braku uzupełnienia oferta zostanie odrzucona.
5.
Ofertę składa się, pod rygorem odrzucenia, w formie pisemnej lub skanu podpisanej oferty. Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.
6.
Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez osoby upoważnione do
reprezentowania Wykonawcy zgodnie z reprezentacją wynikającą z właściwego rejestru (ewidencji) lub na podstawie udzielonego pełnomocnictwa.
7.
Oferta powinna zawierać wypełniony zgodnie z zapytaniem ofertowym
III
KRYTERIA OCENY OFERT I INFORMACJE
KRYTERIUM WAGA (pkt)
Wartość netto – najniższa cena
IV.
1.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki
określone w niniejszym zapytaniu ofertowym dotyczące:
1)
posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalnoś
ci lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Inwestor/Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.